.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد. ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) اعلام موجودیت کرد
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند. امام جمعه: استانداری مازندران برای حل مشکل کارخانه زباله سوز نوشهر ورود کند / زباله های انباشت شده محوطه این کارخانه اهالی و شهروندان را نگران تر کرده است
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد. روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان منصوب شدند
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد.(ادامه)
توانایی حل مشکلات کشور را داریم/ موفقیت در سیاست خارجی حاصل عمل به رهنمودهای رهبری است/ در پایان دولت نیاز به واردات گندم نخواهیم داشت/ دولت در حالی آغاز به کار کرد که در شرایط خاصی به سر می‌بردیم و با کسری بودجه ....(خبر)
(ادامه)
تصویب برنامه توانمندسازی تمامی روستاهای استان مازندران برای تقویت اقتصاد محلی و منطقه ایی
(ادامه)
بریکس از ائتلاف‌های مهم اقتصادی جهان است/ ارتباط با جهان بر توان سیاسی کشور می‌افزاید/ سیاست خارجی را زمینه‌ای برای رقابت‌های داخلی قرار نخواهیم داد/ بریکس در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین اعضای قابل توجهی دارد ....(خبر)
(ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
بزرگترین ریزش بورس در یک ماه اخیر رقم خورد/ بازار سرمایه گروگان چیست؟
‌بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر در حالی رقم خورد که همه برآوردهای کارشناسی نشان می‌داد بورس تهران در سال جاری می‌تواند گوی سبقت را از سایر بازارها برباید .(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست. تایید ‌مصوبه واردات خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.(ادامه)
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند. گلایه دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند.(ادامه)

شمال نیوز : دکتر فتح اله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در یک گفتگوی خبری  برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان مازندران را تشریح کرد . « برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان مازندران » تشریح شد
شمال نیوز : دکتر فتح اله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در یک گفتگوی خبری برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان مازندران را تشریح کرد .(ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
وزیر صنعت درباره برنامه تولید خودرو در سال جدید هم گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو تحویل داده خواهد شد. وعده وزیر صمت به خریداران خودرو
وزیر صنعت درباره برنامه تولید خودرو در سال جدید هم گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو تحویل داده خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تقویت اقتصاد دانش بنیان برای تحقق شعار سال در مازندران ضرورت دارد. ضرورت تقویت اقتصاد دانش بنیان برای تحقق شعار سال در مازندران
شمال نیوز: دکتر وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تقویت اقتصاد دانش بنیان برای تحقق شعار سال در مازندران ضرورت دارد. (ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که دولت برنامه‌ای برای قطع یارانه نقدی ندارد و اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اختیاری است. خبر مهم وزیر کار درباره برنامه دولت برای قطع یارانه نقدی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که دولت برنامه‌ای برای قطع یارانه نقدی ندارد و اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اختیاری است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است... مروری بر نکات مهم بیانات رهبر انقلاب درباره «مهار تورم» و «رشد تولید»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است...(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: مردم از کیفیت خودروها رضایت چندانی ندارند و باید با اراده و پشتکار در بهبود کیفیت خودرو، و ساخت خودروهای ایمن و با استاندارد چاره اندیشی کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران: مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: مردم از کیفیت خودروها رضایت چندانی ندارند و باید با اراده و پشتکار در بهبود کیفیت خودرو، و ساخت خودروهای ایمن و با استاندارد چاره اندیشی کرد. (ادامه)
گواهی سپرده نفت خام یک ابزار جدید در بازار سرمایه است که به گفته کارشناسان، مزیت‌هایی از جمله افزایش شفافیت و تسهیل ورود بخش خصوصی به حوزه نفتی را به همراه دارد. مزایای عرضه گواهی سپرده نفت خام چیست؟
گواهی سپرده نفت خام یک ابزار جدید در بازار سرمایه است که به گفته کارشناسان، مزیت‌هایی از جمله افزایش شفافیت و تسهیل ورود بخش خصوصی به حوزه نفتی را به همراه دارد.(ادامه)
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر ساری عصر سه شنبه محمد حسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد.
محمد حسین قبادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری معرفی شد
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر ساری عصر سه شنبه محمد حسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد. (ادامه)
تشکیل پیشگامان اقتصاد مقاومتی در شهرستان پایلوت استان مازندران
(ادامه)
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم. تنظیم بازار مرغ به بخش خصوصی واگذار می‌شود
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم.(ادامه)
صیادان جویباری برای نخستین بار در شمال کشور پرورش ماهی در دریای خزر را آغاز کردند. پهن شدن تور صیادان شمالی این بار برای پرورش ماهی
صیادان جویباری برای نخستین بار در شمال کشور پرورش ماهی در دریای خزر را آغاز کردند.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 71 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.